Laden Evenementen
  • Dit evenement is voorbij.

Jouw belangrijkste doel is om een optimale Customer Experience te bieden aan je klanten. Dag in en dag uit ben je bezig om de klantbeleving binnen jouw organisatie te verbeteren. Je draait aan verschillende knoppen om dit voor elkaar te krijgen, maar niet altijd met het gewenste resultaat. Je bent bezig met een mix van tooling, HR en marketing. Maar je mist iets. Er ontbreekt een belangrijk ingrediënt voor succesvol CX.  

De juiste balans tussen workforce en workload is essentieel voor een optimale Customer Experience. Een integrale benadering (nauwe samenwerking tussen afdelingen) hiervan is echter een ingrediënt dat vaak ontbreekt. Het is de verantwoordelijkheid van de WFM manager om de balans te vinden, maar voor een optimaal resultaat is echter een actieve rol van de manager klantcontact cruciaal. Integraliteit gaat verder dan alleen de WFM manager en manager klantcontact. De HR manager, Marketing manager en Finance manager zijn ook belangrijke partners in succesvol CX. 

Op 17 november leer je waarom en hoe integrale samenwerking de Customer Experience naar een volgend niveau brengt. Je krijgt zicht op het verbeterpotentieel voor CX. Je gaat naar huis met nieuwe kennis en invalshoeken om de klantbeleving binnen jouw organisatie te optimaliseren.  

Voor wie?

De KCC manager, HR manager, Finance manager, Marketing manager en CEO bij wie een optimale klantbeleving de nummer 1 doelstelling is of moet worden.  

Programma ‘Het ontbrekende ingrediënt voor succesvol CX’

Binnenkort vind je hier meer informatie over het programma en de sprekers.

Het officiële programma start om 13.00 uur. Wil je mee lunchen? Dit kan je doorgeven bij je aanmelding. We verwachten je dan om 12.00 uur bij de eventlocatie.

Tickets

Onderstaand nummer bevat de tickets voor dit evenement in je winkelwagen. Klik op "Koop Tickets" om bestaande deelnemersinformatie aan te passen en de hoeveelheid tickets aan te passen.
Tickets zijn niet meer beschikbaar
Het ontbrekende ingrediënt voor succesvol CX 2022-11-17

Jouw belangrijkste doel is om een optimale Customer Experience te bieden aan je klanten. Dag in en dag uit ben je bezig om de klantbeleving binnen jouw organisatie te verbeteren. Je draait aan verschillende knoppen om dit voor elkaar te krijgen, maar niet altijd met het gewenste resultaat. Je bent bezig met een mix van tooling, HR en marketing. Maar je mist iets. Er ontbreekt een belangrijk ingrediënt voor succesvol CX.   De juiste balans tussen workforce en workload is essentieel…

ontbrekende ingrediënt CX