Flexibiliteit binnen contact centers. Een nieuwe methodiek
Meer flexibiliteit binnen contact centers door een nieuwe roostermethodiek, zorgt voor een hogere roostertevredenheid en een lager personeelsverloop.
Lees meerMeer flexibiliteit binnen contact centers door een nieuwe roostermethodiek, zorgt voor een hogere roostertevredenheid en een lager personeelsverloop.
Lees meerFlexiblilisering van de werktijden leidt tot grotere roostertevredenheid onder medewerkers. Hiervoor moet de flexibiliteit wel goed georganiseerd worden.
Lees meerEen centraal afspraken bureau in ziekenhuizen: Wat levert het op in klanttevredenheid, bereikbaarheid en efficiente bedrijfsvoering?
Lees meerDe flexpool is bedoeld voor een optimale afstemming van het werkaanbod en de beschikbare capaciteit. Hoe krijg je een goed werkende flexpool?
Lees meerIs de personeelsplanning van de vakanties altijd weer een 'gedoe'? Hier zijn 3 stappen om meer grip op je vakantieplanning te krijgen.
Lees meerHoe zorg je voor een ideale teamsamenstelling? Je kijkt naar de capaciteitsvraag en jouw formatie. 4 tips om je hierbij te ondersteunen.
Lees meer