6 tips voor integraliteit van WFM binnen klantcontactcenters
Santander Consumer Finance Benelux, Nationale Nederlanden en Vlirdens geven je 6 tips voor integraliteit van WFM binnen klantcontactcenters.
Lees meerSantander Consumer Finance Benelux, Nationale Nederlanden en Vlirdens geven je 6 tips voor integraliteit van WFM binnen klantcontactcenters.
Lees meerHoe helpt autonomie in het rooster bij het aantrekken en behouden van medewerkers binnen klantcontact? Download hier het whitepaper.
Lees meerToets de functionaliteit van jouw huidige workforce management software. Welke pijnpunten van WFM software zijn bij jullie van toepassing?
Lees meerUitbesteden van WFM kan de organisatie helpen succesvol te zijn. Uitbesteden resulteert in hogere opbrengsten en is vaak voordeliger.
Lees meerThuiswerken is van invloed op het workforce management. Wat zijn de gevolgen voor de WFM cyclus en waar moet je binnen klantcontact op letten?
Lees meerKlantcontact kan de reputatie van een bedrijf maken of breken. Hoe zorg je voor gemotiveerde agents voor optimale prestaties? Download het whitepaper
Lees meerTechnologie heeft het vakgebied van workforce management enorm veranderd. Wat zijn de nieuwe mogelijkheden? Wat zijn de gevaren?
Lees meerDe financiële kant van capaciteitsplanning is vaak onderbelicht. Hoe kunnen controllers en workforce managers elkaar helpen?
Lees meerMeer flexibiliteit binnen contact centers door een nieuwe roostermethodiek, zorgt voor een hogere roostertevredenheid en een lager personeelsverloop.
Lees meerEen centraal afspraken bureau in ziekenhuizen: Wat levert het op in klanttevredenheid, bereikbaarheid en efficiente bedrijfsvoering?
Lees meerHoe zorg je voor een ideale teamsamenstelling? Je kijkt naar de capaciteitsvraag en jouw formatie. 4 tips om je hierbij te ondersteunen.
Lees meer