6-tips-voor-integraliteit-van-WFM

6 tips voor integraliteit van WFM binnen klantcontactcenters

Santander Consumer Finance Benelux, Nationale Nederlanden en Vlirdens geven je 6 tips voor integraliteit van WFM binnen klantcontactcenters.

Lees meer
Autonomie in het rooster

Autonomie in het rooster binnen KCC, een booster voor medewerkerstevredenheid

Hoe helpt autonomie in het rooster bij het aantrekken en behouden van medewerkers binnen klantcontact? Download hier het whitepaper.

Lees meer
pijnpunten van WFM software

De 47 ergste pijnpunten van WFM software binnen klantcontact

Toets de functionaliteit van jouw huidige workforce management software. Welke pijnpunten van WFM software zijn bij jullie van toepassing?

Lees meer
Uitbesteden WFM: hoge opbrengsten en vaak voordeliger

Uitbesteden WFM: hoge opbrengsten en vaak voordeliger

Uitbesteden van WFM kan de organisatie helpen succesvol te zijn. Uitbesteden resulteert in hogere opbrengsten en is vaak voordeliger.

Lees meer
White paper "Thuiswerken binnen klantcontact"

Thuiswerken binnen het klantcontact centrum

Thuiswerken is van invloed op het workforce management. Wat zijn de gevolgen voor de WFM cyclus en waar moet je binnen klantcontact op letten?

Lees meer
Medewerker klantcontact

De medewerker klantcontact is de etalage van de organisatie

Klantcontact kan de reputatie van een bedrijf maken of breken. Hoe zorg je voor gemotiveerde agents voor optimale prestaties? Download het whitepaper

Lees meer
De-toekomst-van-de-planner

De toekomst van de planner

Technologie heeft het vakgebied van workforce management enorm veranderd. Wat zijn de nieuwe mogelijkheden? Wat zijn de gevaren?

Lees meer
Budgetoverschrijding personeel

WFM zonder onverwachte budgetoverschrijding

De financiële kant van capaciteitsplanning is vaak onderbelicht. Hoe kunnen controllers en workforce managers elkaar helpen?

Lees meer
Meer flexibiliteit binnen contact centers

Flexibiliteit binnen contact centers. Een nieuwe methodiek

Meer flexibiliteit binnen contact centers door een nieuwe roostermethodiek, zorgt voor een hogere roostertevredenheid en een lager personeelsverloop.

Lees meer
Afsprakenbureau / capaciteitsplanning

Een centraal afsprakenbureau in de zorg

Een centraal afspraken bureau in ziekenhuizen: Wat levert het op in klanttevredenheid, bereikbaarheid en efficiente bedrijfsvoering?

Lees meer
team samenstelling

4 tips om je ideale team samen te stellen

Hoe zorg je voor een ideale teamsamenstelling? Je kijkt naar de capaciteitsvraag en jouw formatie. 4 tips om je hierbij te ondersteunen.

Lees meer