White paper "Thuiswerken binnen klantcontact"

Thuiswerken is een niet meer weg te denken ontwikkeling. Door de maatregelen van de overheid tijdens de coronacrisis werden ook contactcenters gedwongen om in versneld tempo thuiswerken mogelijk te maken, voor zover dat nog niet ingeregeld was.

Thuiswerken is méér dan ‘thuis je werk doen in plaats van op kantoor’. Het is van invloed op workforce management, de KPI’s, de manier van roosteren, de forecast en de capaciteitsplanning. Wat zijn de gevolgen van thuiswerken voor de WFM cyclus en waar moet je als organisatie op letten? Vlirdens helpt om de effecten van het (gedeeltelijk) werken vanuit huis, gerelateerd aan workforce management inzichtelijk te maken en geeft praktische tips en oplossingen in dit white paper.

Download Whitepaper “Thuiswerken binnen Klantcontact”

    Voornaam *

    Organisatie *

    Telefoonnummer *

    E-mail * (zakelijk adres)



    Meer weten?

    Naar contactformulier
    Transitie centraal-decentraal

    Transitie van decentrale naar centrale planning

    Thuiswerken binnen het klantcontact centrum 2022-11-17T10:34:24+01:00
    Vlirdens https://www.vlirdens.nl
    White paper "Thuiswerken binnen klantcontact"

    Thuiswerken is van invloed op het workforce management. Wat zijn de gevolgen voor de WFM cyclus en waar moet je binnen klantcontact op letten?