6 tips voor integraliteit van WFM binnen klantcontactcenters
Santander Consumer Finance Benelux, Nationale Nederlanden en Vlirdens geven je 6 tips voor integraliteit van WFM binnen klantcontactcenters.
Lees meerSantander Consumer Finance Benelux, Nationale Nederlanden en Vlirdens geven je 6 tips voor integraliteit van WFM binnen klantcontactcenters.
Lees meerEen optimaal planproces leidt tot beter rendement op de personeelscapaciteit. Het rendement bij inhuur ligt vaak zelfs nog hoger.
Lees meerRegie houden over workforce management processen is erg belangrijk. Is regie houden bij uitbesteden personeelsplanning mogelijk?
Lees meerUitbesteden van WFM kan de organisatie helpen succesvol te zijn. Uitbesteden resulteert in hogere opbrengsten en is vaak voordeliger.
Lees meerThuiswerken is van invloed op het workforce management. Wat zijn de gevolgen voor de WFM cyclus en waar moet je binnen klantcontact op letten?
Lees meerKlantcontact kan de reputatie van een bedrijf maken of breken. Hoe zorg je voor gemotiveerde agents voor optimale prestaties? Download het whitepaper
Lees meerTechnologie heeft het vakgebied van workforce management enorm veranderd. Wat zijn de nieuwe mogelijkheden? Wat zijn de gevaren?
Lees meerDe financiële kant van capaciteitsplanning is vaak onderbelicht. Hoe kunnen controllers en workforce managers elkaar helpen?
Lees meerHet WFM volwassenheidsmodel brengt het WFM-niveau in kaart in vijf tredes, van ad hoc plannen zonder duidelijke processen tot Business Process Outsourcing.
Lees meerHoeveel personeel heb je nodig om het werk in jouw organisatie te verzetten? En wat is de beschikbaarheid van je personeel? De sleutel is personeelsplanning
Lees meerDe planning beleg je het liefst als lijnverantwoordelijkheid. Planning kan centraal of decentraal gebeuren, afhankelijk van het type organisatie.
Lees meerHet planbureau volgt de cyclus van voorspellen, plannen, roosteren, (bij)sturen, analyseren en verbeteren. Dat kan centraal of decentraal.
Lees meer