Hoe omarm je een flexpool in de zorg

Hoe omarm je een flexpool in de zorg en waarom is het belangrijk?

Hoe omarm je een flexpool in de zorg en hoe zet je de flexibele schil optimaal in? Download nu het whitepaper.

Lees meer
Autonomie in het rooster

Autonomie in het rooster binnen KCC, een booster voor medewerkerstevredenheid

Hoe helpt autonomie in het rooster bij het aantrekken en behouden van medewerkers binnen klantcontact? Download hier het whitepaper.

Lees meer
Verantwoord terug naar reguliere zorg

Stappenplan “Verantwoord terug naar reguliere langdurige zorg”

De inzet van zorgverleners bepaalt het succes van het weer op peil brengen van reguliere zorgverlening. Bekijk de 15 stappen.

Lees meer
Zorgkrapte

Whitepaper arbeidsmarktproblematiek in de zorg

Hoe kan een zorginstelling, in tijden van vergrijzing en de jacht op zorgpersoneel, tóch goede zorg aan de patiënt blijven leveren?

Lees meer
pijnpunten van WFM software

De 47 ergste pijnpunten van WFM software binnen klantcontact

Toets de functionaliteit van jouw huidige workforce management software. Welke pijnpunten van WFM software zijn bij jullie van toepassing?

Lees meer
White paper "Thuiswerken binnen klantcontact"

Thuiswerken binnen het klantcontact centrum

Thuiswerken is van invloed op het workforce management. Wat zijn de gevolgen voor de WFM cyclus en waar moet je binnen klantcontact op letten?

Lees meer
Medewerker klantcontact

De medewerker klantcontact is de etalage van de organisatie

Klantcontact kan de reputatie van een bedrijf maken of breken. Hoe zorg je voor gemotiveerde agents voor optimale prestaties? Download het whitepaper

Lees meer