Elke rasechte contact center professional is gek op cijfers. Al begint het enthousiasme rondom cijfers inmiddels meer te neigen naar frustratie of soms zelfs paniek. Uit het recentste kwartaaloverzicht van de Nederlandse arbeidsmarkt van Jobdigger, blijkt namelijk dat er 1.172.307 unieke vacatures vacant zijn. Naast verschillende logistieke functies, staat Medewerker Klantenservice met stip in de top 10. Hoe helpt verbeterde autonomie in het rooster bij het aantrekken en behouden van medewerkers binnen klantcontact?
Whitepaper “Autonomie in het rooster”
De strijd om de sollicitant is heviger dan ooit losgebarsten. Om het hart te veroveren, proberen werkgevers ervoor te zorgen om zo positief mogelijk bekend te staan. Toch is “via via” nog steeds het belangrijkste wervingskanaal. We zien ook dat organisaties steeds meer aandacht schenken aan de achterdeur. Verloop kan menig manager er nu zeker niet bij hebben. Om nog maar te zwijgen over het verzuim als gevolg van ervaring van werkdruk.
De oplossing is te vinden in autonomie in het roosterproces. Een echte boostershot voor medewerkerstevredenheid. Laat je inspireren en download nu het whitepaper “Autonomie in het rooster: een boostershot voor medewerkerstevredenheid”