Workforce Management en de
Customer Experience
Planning die maakt dat er echt geluisterd wordt
Bij Vlirdens houden we niet van gewoon klantcontact. We hebben het liever over customer experience (CX) met échte interesse en aandacht. Dát moet voorop staan. Daarna hebben we het wel over wachttijden, doorlooptijden en ‘time per call’.
Steeds meebewegen met een veranderende behoefte
Klantcontact en de customer experience maken hét verschil en zijn bepalend voor het succes van een organisatie. Zeker in onze maatschappij waar mensen mondig zijn en steeds kritischer worden. Goed workforce management (WFM) binnen alle klantcontact punten is cruciaal voor de totale customer experience.
Wat voor de customer experience nodig is, kan snel veranderen. Bijvoorbeeld door een bericht in de media, omslaand weer of hoge respons op een reclamecampagne. Dan vraagt marktvraag direct om grote aanpassingen binnen klantcontact èn andere afdelingen. Dé reden dat klantcontact zeer flexibel moet zijn. Vlirdens helpt je snel meebewegen op de veranderende behoefte, met snelle planning en goed workforce management
Thema’s rondom de customer experience
Op het gebied van wfm helpt Vlirdens bij de volgende thema’s t.b.v. een optimale customer experience:
- Thuiswerken
- Traffic management
- Capaciteitsmanagement
- Customer satisfaction
- Medewerker betrokkenheid en zelfroosteren
- Operational efficiency
- Prestatie monitoring
- Zelfsturing / zelfregie
Onze oplossingen voor contact center workforce management
Meer werkend maken binnen de customer experience doet Vlirdens door
Vlirdens en het succes binnen de customer experience
Vlirdens is 15 jaar geleden begonnen met plannen en organiseren van beter klantcontact. Inmiddels zijn we daar groot in geworden. Vlirdens werkt aan optimale customer experience voor veel organisaties in veel verschillende branches.
Hoe Vlirdens helpt de customer experience te verbeteren? Daar hebben we veel voorbeelden van. Cases die laten zien hoe klantcontact en customer experience meer werkend maakt. We vertellen je graag meer over onze inzet van planning en workforce management (WFM). Hieronder een greep uit onze opdrachtgevers:
Benieuwd hoe Vlirdens jouw klantcontact verder kan helpen?
Bel 088 825 2525. Dan horen we graag jouw vragen. We verkennen dan met je, waar workforce management binnen jullie klantcontact, meer werkend kan maken. Meer weten? Bel dan even of stel je vraag hieronder: