
online workshop "WFM binnen klantcontact"
Reviews

9
Anoniem
07-12-2020 - online workshop "WFM binnen klantcontact"
Klanttevredenheid
Kwaliteit
Toepasbaarheid
Organisatie
De workshop was zeer fijn en leerrijk!

6
Rachèl Verkerk
KPN
07-12-2020 - online workshop "WFM binnen klantcontact"
Klanttevredenheid
Kwaliteit
Toepasbaarheid
Organisatie
Ik vond het erg jammer dat het onderwerp ‘WFM uitdagingen binnen klantcontact’ niet genoeg aan bod kwam. Ik had er iets anders van verwacht. Ik had gehoopt dat er meer behandeld zou worden hóe je om kan gaan met uitdagingen binnen klantcontact. Het kwam op mij erg over als een promotie voor het programma. De workshop zat verder goed in elkaar en was goed georganiseerd.
Dag Rachel, bedankt voor jouw reactie. Wij hadden onvoldoende beseft dat het gebruik van software ter illustratie van mogelijke oplossingen commercieel kon overkomen. Wij gaan hier rekening mee houden. Bedankt.
Meer weten?
