Dienstverlening
Beoordelingen
10
Dhr. Imke Hidma
Santander CF
01-07-2022 - Dienstverlening Algemeen
Werkzaamheden
Kennisniveau
Samenwerking
Aanpak
Bereikt resultaat
Communicatie vanuit PlanMen
Zou aanbevelen
hoeveel hoger wil je hebben?
Bedankt voor deze mooie waardering!
8
Mevr. Sandra Stijl
Stichting Bijzondere Tandheelkunde
16-06-2022 - Dienstverlening Algemeen
Werkzaamheden
Kennisniveau
Samenwerking
Aanpak
Bereikt resultaat
Communicatie vanuit PlanMen
Zou aanbevelen
Prima samenwerking, denken mee met de branche en staan zelf ook open voor feedback.
8
Mevr. Ineke Slootweg
RST zorgverleners
16-06-2022 - Dienstverlening Algemeen
Werkzaamheden
Kennisniveau
Samenwerking
Aanpak
Bereikt resultaat
Communicatie vanuit PlanMen
Zou aanbevelen
Ik zou graag een 8,5 willen geven. Ik waardeer de aanpak en voor de wijze waarop we samen op zoek zijn naar een oplossing zou ik een 10 willen geven.
Bedankt voor je mooie review, namens het PlanMen team
8
Dhr. Hans Ossel
Ro!Entree B.V.
25-05-2022 - Dienstverlening Algemeen
Werkzaamheden
Kennisniveau
Samenwerking
Aanpak
Bereikt resultaat
Communicatie vanuit PlanMen
Zou aanbevelen
Het adviesrapport was goed, daar hebben we wat aan. Bij de gegeven power point presentatie over het adviesrapport vonden sommige collega’s die niet direct met WFM te maken hebben het moeilijk vonden om bij de les te blijven. Komt ook een beetje door onszelf omdat we een brede groep hadden uitgenodigd om deelgenoot te maken van de materie.
Dank je voor deze feedback. Het blijft lastig om een presentatie voor alle verschillende stakeholders even interessant te maken. We gaan echter kijken of we dit in de toekomst kunnen verbeteren.
9
Dhr. Joost Okkinga
DAG
16-05-2022 - Dienstverlening Algemeen
Zou je Vlirdens aanbevelen?
Fijn om met mensen te werken die er verstand van hebben.
8
Dhr. Den Otter
Brabant Water
13-05-2022 - Dienstverlening Algemeen
Werkzaamheden
Kennisniveau
Samenwerking
Aanpak
Bereikt resultaat
Communicatie vanuit PlanMen
Zou aanbevelen
Prijs-kwaliteitverhouding.
verhouding soort medewerker (opleiding/ ervaring versus prijs per uur)
Vind de dienstverlening goed maar de prijs hoog.
In een andere arbeidsmarkt zou ik deze prijs niet willen betalen.
10
Dhr. Hans Reinerie
Woon Zorgcentra Haaglanden
10-05-2022 - Dienstverlening Algemeen
Werkzaamheden
Kennisniveau
Samenwerking
Aanpak
Bereikt resultaat
Communicatie vanuit PlanMen
Zou aanbevelen
Planmen heeft geholpen op een moment dat WZH in een lastige situatie zat. Er is adequaat gehandeld en de uitvoering was (binnen de complexe situatie) goed.
Graag willen wij met Planmen verder op structurele basis. Gesprekken hiervoor lopen inmiddels.
mvg Hans Reinerie
Manager I&A
Woon Zorgcentra Haaglanden
8
Mevr. Marta Steinmetz
Cygnific
05-05-2022 - Dienstverlening Algemeen
Werkzaamheden
Kennisniveau
Samenwerking
Aanpak
Bereikt resultaat
Communicatie vanuit PlanMen
Zou aanbevelen
As mentioned in the evaluation talk already, the communication and the way you tackle things on the spot is good. I also like the fact that you have introduced the evaluation moment at the end of the assignment where we can discuss what went well and what are the learning points for each other.
8
Mevr. Veldman
GGDHM
21-04-2022 - Dienstverlening Algemeen
Zou je Vlirdens aanbevelen?
Wat ik bijzonder fijn vind in de samenwerking?
– goede bereikbaarheid
– laagdrempelig benaderbaar
– vriendelijk
– duidelijke communicatie
– snelle levering
– geen vraag is te gek
– (veelal) enthousiaste medewerkers die vanuit betrokkenheid voor mijn organisatie meedenken in operationeel en tactisch plannen. Strategisch meedenken wordt geprobeerd, maar vanuit de dynamiek van corona bestrijding en de afhankelijkheid van andere partijen (ministerie voor de opdracht) bijzonder lastig. Jongens en meiden die staan voor hun kennis & kunde en op basis daarvan initiatief tonen, advies geven, nieuwe ideeën aandragen. En ondertussen zelf weer leren welke vraagstukken een organisatie met zich meebrengt die vooral met uitzendkrachten werkt aangevuld met vaste medewerkers.
Waarom geen 10?
– Omdat er altijd ruimte voor verbetering mag zijn.
– Omdat ik de communicatie naar 1 van de meiden rondom het stoppen van haar inzet als onprettig heb ervaren, zie eerder ingediende klacht.
– Omdat ik me niet serieus genomen voelde bij het terugkoppelen van mijn ervaringen in de samenwerking met 1 van de meiden. Ik ben voor een open, eerlijke communicatie en voorstander van groei/ontwikkeling van de medewerker. Daardoor vind ik het belangrijk om de medewerker te laten weten om welke reden ik de inzet af wilde schalen en zelfs eerder stopzetten. M.i. is het in het belang van de medewerker zelf als planmen om hier als klant transparant in te zijn. Ik had het gevoel dat het vanuit planmen met de mantel der liefde bedekt werd. En eerlijk gezegd was ik daar tevens verbaasd over gezien het soort trainingen dat jullie je medewerkers aanbieden, super goede onderwerpen.
Bedankt voor je feedback. Belangrijke punten om aan te werken. We gaan ermee aan de slag
10
Mevr. Brigitta Wolvers
GGD HvB
21-04-2022 - Dienstverlening Algemeen
Zou je Vlirdens aanbevelen?
Het was een hobbelige start door drukte mbt het roosteren en de start van de consultant. Ziek en daardoor minder ineztbaar rondom de startfase. Nu wordt er goed doorgepakt en de resultaten druppelen binnen.