
Webinar Zelfroosteren
Beoordelingen

9
Mevr. Angelique Olree
VGZ
30-11-2021 - Webinar Zelfroosteren
Klanttevredenheid
Kwaliteit
Toepasbaarheid
Organisatie
De setting waarin de webinar plaats had, was zeer prettig om naar te kijken. De vraag – antwoord methodiek werd zeer natuurlijk gebracht, de antwoorden waren zeer kundig onderbouwd en het onderwerp en filosofie spraken mij zeer aan. Het gebruik van de chat had ik zelf niet goed opgevat, qua interactie dacht ik dat werd bedoeld dat je op elkaar kon reageren in de chat.
Dag Angelique, dank je voor deze waardering en jouw actieve bijdrage tijdens het webinar!

7
Dhr. kevin engelen
arag
28-11-2021 - Webinar Zelfroosteren
Klanttevredenheid
Kwaliteit
Toepasbaarheid
Organisatie
goed om vanuit een andere bril tegen deze materie aan te kijken.

10
Dhr. Gert-Jan Oelp
Calabrio
25-11-2021 - Webinar Zelfroosteren
Klanttevredenheid
Kwaliteit
Toepasbaarheid
Organisatie
Heel mooi gedaan!!

8
Dhr. Yann Pieters
GGZ Mondriaan
02-11-2021 - Webinar Zelfroosteren
Klanttevredenheid
Kwaliteit
Toepasbaarheid
Organisatie
Wij gaan volgende week starten met 4 pilotafdelingen mee-roosteren.
Alle voorbereidingen hebben we al getroffen samen met een business consultant van Ortec.
De vragen die gesteld werden kwamen me bekend voor en ik had daar ook grotendeels al een antwoordt op.
Maar ik vond het Webinar zeker zinvol.
Dank jewel.
Groet, Yann

8
Mevr. Dekeuninck Valerie
WZC Van Zuylen
02-11-2021 - Webinar Zelfroosteren
Klanttevredenheid
Kwaliteit
Toepasbaarheid
Organisatie
Wij zijn zelf nog niet gestart met het zelfroosteren, maar starten binnenkort met de voorbereiding hiervan.
Het was nog eens interessant om wat meer info te krijgen, maar sluit aan bij wat ik al heb mogen horen. Dus geslaagd.

8
Mevr. karin van den Kommer
Leger des Heils
01-04-2021 - Webinar Zelfroosteren
Klanttevredenheid
Kwaliteit
Toepasbaarheid
Organisatie
Ik vond het heel helder en leerzaam.

6
Dhr. JH Kieft
Ortec
31-03-2021 - Webinar Zelfroosteren
Klanttevredenheid
Kwaliteit
Toepasbaarheid
Organisatie
IK vond de informatie heel erg veel om allemaal op te nemen, webinair duurde voor mij te lang om de aandacht goed vast te houden. Inhoudelijk wel sterk verhaal
Dank je voor de terugkoppeling. We zullen dit beter gaan doseren.

8
Dhr. Jan Zonnenberg
CentraalBeheer Achmea
31-03-2021 - Webinar Zelfroosteren
Klanttevredenheid
Kwaliteit
Toepasbaarheid
Organisatie
Het onderwerp is interessant en goed uitlegt, alleen bleef het voor mij iets te veel in de theorie zitten. Zelf had ik graag meer problemen, aanpak, oplossingen van een aantal praktijk situaties gehoord.

9
Dhr. Marc Geraedts
Gemeente Eindhoven
31-03-2021 - Webinar Zelfroosteren
Klanttevredenheid
Kwaliteit
Toepasbaarheid
Organisatie
Heel erg interessant, veel van geleerd en opgestoken.
Moeten jullie vaker doen 🙂

7
Dhr. Bart van Luijk
Uitgeverij SUDE
31-03-2021 - Webinar Zelfroosteren
Klanttevredenheid
Kwaliteit
Toepasbaarheid
Organisatie
Te weinig praktisch.
Teveel voorlezen van sheets
Meer weten?
