Oriëntatiegesprek planning & WFM
Waar begin je met het verbeteren van de personeelsplanning? Vlirdens helpt je op weg in een oriëntatiegesprek planning & WFM.
Lees meerIn een 24-uurs economie waarin de klant mondig is en klanttevredenheid het succes van de organisatie bepaalt, draagt de afdeling klantcontact een grote verantwoordelijkheid. Goed workforce management is hierbij essentieel voor de optimale inzet van agents met een hoge servicegraad. Vlirdens biedt hiervoor de WFM software voor klantcontact Calabrio Teleopti WFM. Volgens het onderzoek “Workforce Optimization Product and Market Report 2020/2021”, van DMG Consulting LLC de meest effectieve software binnen klantcontact. (download hier het rapport). Een gebruiksvriendelijke oplossing met veel visuele elementen die de gebruiker loodsen door het WFM proces.
Workforce management binnen klantcontact kent specifieke uitdagingen, anders dan andere omgevingen. Deze uitdagingen zijn in te delen in 5 categorieën:
Workforce management gaat om mensen, processen en technologie. Vlirdens zorgt voor het fundament van deze drie componenten en het brengen van de organisatie naar een hoger WFM volwassenheidsniveau.
Vlirdens heeft veel ervaring met de courante WFM software oplossingen. Om te excelleren in onze dienstverlening en daarmee het meest optimale WFM resultaat te leveren, heeft Vlirdens software geselecteerd dat het beste past binnen klantcontact omgevingen in Nederland. Vlirdens verkoopt en implementeert hiervoor Calabrio Teleopti WFM en Calabrio One.
Calabrio Teleopti WFM biedt in de cloud alle functionaliteit voor de 5 uitdagingen. Een kleine greep hieruit:
Goed ingerichte software maakt het verschil. Door de op jouw organisatie toegespitste inrichting van Calabrio Teleopti WFM, zorgt Vlirdens voor
Vlirdens is een one-stop-shop voor de WFM software voor klantcontact Calabrio. Wij regelen het gebruikersrecht op de software, we richten de software specifiek voor jouw organisatie in en vervolgens voorzien wij in een zorgeloos en optimaal gebruik van de software. De implementatie voeren wij snel en effectief uit, waarbij er ruime aandacht is voor het verandermanagement en het betrekken- en trainen van de gebruikers en het management.
Vlirdens is de supportpartner van Calabrio Teleopti WFM in Nederland. Je wordt geholpen door onze Nederlandse servicedesk en consultants. Ook scholing vindt plaats door Nederlandse trainers.
Wil de organisatie of het contact center zich focussen op haar primaire proces? Dan is het uitbesteden van het workforce management een optie. Vlirdens voert dit uit i.c.m. Calabrio software.
Met de software en onze dienstverlening bieden we teveel om hier op te kunnen sommen. Neem daarom contact met ons op voor een vrijblijvende (online) demonstratie, of download de brochure.
Waar begin je met het verbeteren van de personeelsplanning? Vlirdens helpt je op weg in een oriëntatiegesprek planning & WFM.
Lees meerDe Vlirdens Campus is de opleider voor trainers in planning en workforce management. Maar ook voor jou! Samen maken we meer werkend!
Lees meerThema's: |
Capaciteitsmanagement, Flexibiliteit, Roosteren, WFM Algemeen, Zelfsturing / zelfroosteren |
Oplossingen: |
Software |
Waar begin je met het verbeteren van de personeelsplanning? Vlirdens helpt je op weg in een oriëntatiegesprek planning & WFM.
Lees meerDe Vlirdens Campus is de opleider voor trainers in planning en workforce management. Maar ook voor jou! Samen maken we meer werkend!
Lees meer