telephone icon 088 - 825 2525
  • Kenniscentrum Planning & WFM
  • Vlirdens Nieuwsbrief
  • Contact
  • Oplossingen
    • Oriëntatiegesprek
    • Interim
    • Advies
    • Uitbesteden
    • Trainingen
    • Software
  • Actueel
  • Agenda
  • Opdrachtgevers
    • Markten
      • – Zorg
      • – Overheid
      • – Klantcontact
    • Klantverhalen
    • Beoordelingen
    • Review Schrijven
  • Over Vlirdens
    • Dit is Vlirdens
      • – 6 keer Typisch Vlirdens
      • – Mensen bij Vlirdens
      • – Van PlanMen naar Vlirdens
    • Onze visie op planning en WFM
      • – WFM Volwassenheidsmodel
      • – Planningsschijf Van 6
      • – Onze way of work
    • Partners Vlirdens
  • Werken bij
    • Vacatures
      • – Vacature Planner
      • – Vacature Consultant
      • – Vacature Trainee
    • Wat Vlirdens biedt
    • Zorgeloos solliciteren
    • Blijf op de hoogte
  • Kenniscentrum Planning & WFM
  • Vlirdens Nieuwsbrief
  • Contact
close
Mensen-bij-Vlirdens

Mensen bij Vlirdens

Vlirdens dat zijn wij

Vlirdens bestaat uit de optelsom van de mensen die er werken. Stuk voor stuk professionals, maar wel steeds door op eigen wijze zichzelf te zijn. Samen maken wij wat typisch Vlirdens is. Maar wat is dat dan? Dat vertellen een paar van onze mensen bij Vlirdens zelf. Dat is typisch Vlirdens, door de ogen van…

Vincent kijkt over grenzen heen

Vincent-Boelhouwer

Nieuwsgierig als ik ben, kijk ik altijd nét iets verder dan wat mij is gevraagd. Dan zie je wat er nog meer leeft bij een opdrachtgever. En raak je al snel in gesprek over meer dan de operationele vraag. Dat klaart niet alleen de klus, maar maakt het werk ook breder en van meer waarde. Voor de opdrachtgever en voor mijzelf. 

Bente steekt
bedrijven aan

Bente-Kelly

Bente is de naam. Ik ben vooral enthousiast. Dat komt omdat ik mijn werk leuk vind, maar ook door mijn karakter. 

Mijn enthousiasme steekt anderen aan. Een belangrijk voordeel, want dat helpt bij opdrachtgevers om verandering in planning positief te laten landen.

Faysal schrapt
lange diensten

Faysal-el-Badre

Ik plan IC-personeel. Ik kijk over de schouder van bestaande planning mee hoe het beter kan. Een uitgekiende planning maakt impact. Het voorkomt bijvoorbeeld dat mensen oververmoeid raken door té lange diensten. Of dat er niemand beschikbaar is die medicijnen mag uitdelen. 

Kim wil aandacht
zichtbaar maken

Kim-de-Haas

Uiteindelijk gaat het om aandacht voor mensen. Zéker in de zorg. Aandacht voor werkplezier en dit optimaal indelen in tijd. Dat is voor mij elke dag weer de uitdaging. Dat doe je vooral door de waarde van planning én jezelf zichtbaar te maken. Dat geldt voor mijzelf en voor de medewerkers bij de opdrachtgever. 

Oliver vraagt
door

Oliver-Talens

Doorvragen. Niet meteen tevreden zijn met het eerste antwoord. Dat is hoe ik duidelijk krijg wat er te doen is. En of ik nou doorvraag bij klanten of collega’s, het zorgt bijna altijd voor beter inzicht en de mooiste ideeën. Zo maken we de markt meer werkend waarbij we niet bang zijn om eerst naar ons zelf te kijken.

Mirjam kijkt
hoe het wel kan

Mirjam-van-der-Heiden

Kijken hoe het wél kan. Soms is dat de ‘pijn’ in een organisatie eerlijker verdelen met planning. Een andere keer is het zoeken naar waar je invloed op uit kunt oefenen om werk beter te organiseren. Steeds weer is het een leuke en uitdagende opdracht om met planning het werk van mensen beter werkend te maken.

Marc zorgt met inzicht
voor meer uitzicht

Ik probeer altijd nét even anders naar de wereld te kijken. Dat maakt dat ik vaker zie dat er ook een andere manier is om iets op te lossen. Met die positieve blik vooruit krijg ik inzicht dat zorgt voor meer uitzicht. Zo help ik de opdrachtgevers vooruit.

Oumaima maakt
de blinde vlek helder

Onbevangen vragen stellen. Dat is wat ik het liefst doe. Want de blinde vlek bij opdrachtgevers wordt helder met het stellen van nét wat andere vragen. Zo wordt snel duidelijk wat ándere mogelijkheden zijn die leiden tot beter georganiseerde organisaties.

Joost maakt vooruitgang makkelijk

In mijn werk zoek ik altijd ruimte voor vooruitgang. Dat lukt vaak door simpelweg het werk makkelijker te maken. De ruimte die dan ontstaat, laat organisaties beter omgaan met
wie daar werkt. En daarmee draag ik ook maatschappelijk vaak een steentje bij.

Jorien neemt geen blad voor de mond

Door geen blad voor de mond te nemen maak ik de zorg meer werkend. En dat gaat niet
vanzelf. Dat vraagt vaak om ánders denken, buiten de box. Dat vraagt om duidelijke en eerlijke taal. En dat is soms best eng, maar het werkt wél!


Elke week groeit Vlirdens

Iedere week komt er wel een nieuwe collega bij Vlirdens met een typische verhaal waarmee je meer werkend maakt. De een vertelt een visionair vergezicht en de ander weer een concreet voorbeeld uit de praktijk. Deze verhalen opgeteld, vertellen het hele Vlirdens-verhaal. Zo zie je steeds weer door andere ogen hoe wij meer werkend maken.

Meer weten?

Bart-van-der-Wijst

Bart van der Wijst helpt je graag verder!

telephone blue088 - 825 2525 email blueinfo@vlirdens.nl Naar contactformulier

Planningsuitdagingen? Gewoon even met Vlirdens contact maken…

Contact
https://www.vlirdens.nl Logo
088 - 825 2525 info@vlirdens.nl

Vlirdens 088 - 825 2525 Logo Amersfoortseweg 98
3941 EP Doorn

Route via Google Maps
facebook twitter instagram youtube linked-in vimeo

Oplossingen

  • Advies
  • Interim
  • Uitbesteden
  • Software

WFM Thema's

  • Zelfsturing en Zelfroosteren
  • Capaciteitsplanning
  • Flexibiliteit
  • Wat is workforce management?
  • Personeelsplanning
  • Integrale capaciteitsplanning
  • Jaarurensystematiek

Vlirdens

  • Dit is Vlirdens
  • Vacatures
  • Contact
  • Vlirdens WFM Congres
  • Vlirdens WFM Awards

Up to date blijven?

Meld je aan voor onze nieuwsbrief

Aanmelden

© Copyright 2023 Vlirdens

  • Privacyverklaring
  • Cookieverklaring