Onze way of work
Dit is Vlirdens
Duidelijk in wat we doen en wat we niet doen
Met de Vlirdens Way of Work weten opdrachtgevers wat ze van ons kunnen verwachten. Het geeft duidelijk aan wat we doen en ook maken we helder wat we niet doen. We zetten met de best passende mensen van Vlirdens de juiste middelen in. Dit doen we aan de hand van het Volwassenheidsmodel en De Planningsschijf. Zo krijg je een aanpak waarmee we met de opdrachtgever sturing geven en aan kunnen passen wat nodig is.
De Vlirdens Way of Work
De Vlirdens ‘Way of Work’ bestaat uit 5 heldere aandachtspunten:
- Eerst kijkt Vlirdens wat nodig is bij de opdrachtgever.
Alleen wat nodig is, zetten we in. - Dit doen we met het Vlirdens Volwassenheidsmodel en
aansluitend met de Vlirdens Planningsschijf van Zes. - Op basis daarvan zetten we een juiste mix in van
oplossingen en diensten. - En brengen we de juiste mensen in positie. Hun manier
van werken is te herkennen in 6 keer Typisch Vlirdens. - Samen met de opdrachtgever geven we sturing en passen
we aan
Deze Way of Work zorgt dat het resultaat niet eenmalig is maar duurzaam. Dat personeelsplanning en WFM vandaag al, morgen en voor de tijd daarna met grote toegevoegde waarde wordt ingezet.
Dat maakt dat het potentieel in een organisatie effectief, efficiënt en met volle tevredenheid van de medewerkers en de klanten wordt ingezet.
De volgorde
We brengen de mate van volwassenheid in WFM en planning in kaart. Met de kennis over de fase waar je organisatie in ons Volwassenheidsmodel zit, gaan we aan de slag met het verbeteren. Hiervoor hanteert
Vlirdens de beproefde methode: De Planningsschijf van Zes. En als we aan de slag gaan, zetten we precies in wat nodig is. Dat is de Vlirdens Way of Work.
ISO gecertificeerde werkwijze
Vlirdens hecht hoge waarde aan kwaliteit en dat is continu onderdeel van ons werk. Vlirdens is ISO-9001:2015 gecertificeerd. Dit betekent dat onze werkwijze doeltreffend is, met ingebouwd lerend vermogen, waardoor wij een hoge kwaliteit waarborgen voor onze klanten en prettig (samen)werken. Wij zijn kritisch op de kwaliteit van leveranciers en partners en wij verwachten dat anderen net zo kritisch en alert op de kwaliteit van onze dienstverlening zijn. Van feedback, zowel positief als negatief, leren we. Heb je feedback voor ons, dan ontvangen we deze graag. Bel ons of geef ons feedback via deze pagina.