pijnpunten van WFM software

Als er klachten zijn over- of binnen een contactcenter dan wordt meestal snel naar de oorzaak gezocht. Het is dan makkelijk om te wijzen naar de in gebruik zijnde software. De software is de oorzaak van verkeerde informatie, van het lekken van privacy gevoelige informatie en zelfs van het verloop van medewerkers. En soms is dat ook zo. Maar vaak ook niet.

Om te bepalen of de huidige software daadwerkelijk niet meer voldoet aan hedendaagse behoeften van de verschillende stakeholders, is het goed om te toetsen of de functionaliteit voldoende remedie biedt tegen de pijnpunten.

Vlirdens heeft de vaakst voorkomende pijnpunten voor de verschillende belanghebbenden in kaart gebracht. Je kunt deze lijst gratis downloaden.

Download 47 ergste pijnpunten van WFM software binnen klantcontact

    Voornaam *

    Organisatie *

    Telefoonnummer *

    E-mail * (zakelijk adres)



    Meer weten?

    Naar contactformulier
    Software selectie

    Begeleiding softwareselectie

    Forecast model

    Ontwikkeling forecast model

    De 47 ergste pijnpunten van WFM software binnen klantcontact 2022-11-16T15:09:19+01:00
    Vlirdens https://www.vlirdens.nl
    pijnpunten van WFM software

    Toets de functionaliteit van jouw huidige workforce management software. Welke pijnpunten van WFM software zijn bij jullie van toepassing?